הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/27/2009 1:36:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  יששכר וייס עם תוכן  כשאני אקנה, אני אעלה... :)
נושא: כשאני אקנה, אני אעלה... :) תאריך: 3/27/2009 1:36:00 PM
מחבר/ת: יששכר וייס

בינתיים, אני עדיין עם ההארדרוק.
הבעיה היא שהרוקהופר היחידי בישראל הוא בצבע אדום לבן מכוער.
ככה הוא נראה, רק עם מפרט הרבה יותר טוב:



חזרה לפורום