טקסט הודעת פורום
| 3/27/2009 1:36:00 PM |
|
נושא: כשאני אקנה, אני אעלה... :) תאריך: 3/27/2009 1:36:00 PM
מחבר/ת: יששכר וייס
בינתיים, אני עדיין עם ההארדרוק. הבעיה היא שהרוקהופר היחידי בישראל הוא בצבע אדום לבן מכוער. ככה הוא נראה, רק עם מפרט הרבה יותר טוב:
|
חזרה לפורום |
|
|