טקסט הודעת פורום
3/27/2009 7:58:00 PM
אייל בוגנים
תגרז...
נושא:
תגרז...
תאריך:
3/27/2009 7:58:00 PM
מחבר/ת:
אייל בוגנים
גרז את המיסב העליון והתחתון של ההד סט. אם עדיין ממשיך אז אולי הגיע הזמן להחליף את ההד סט.
בהצלחה.
חזרה לפורום