הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/27/2009 7:58:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אייל בוגנים עם תוכן  תגרז...
נושא: תגרז... תאריך: 3/27/2009 7:58:00 PM
מחבר/ת: אייל בוגנים

גרז את המיסב העליון והתחתון של ההד סט. אם עדיין ממשיך אז אולי הגיע הזמן להחליף את ההד סט.
בהצלחה.


חזרה לפורום