הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/27/2009 8:22:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  קיריל סולוביי עם תוכן  אבד גלגל
נושא: אבד גלגל תאריך: 3/27/2009 8:22:00 PM
מחבר/ת: קיריל סולוביי

שלום לכולם,
השארתי בטיפשותי גלגל קידמי בחניון האתלטיקה הקלה ליד נחל הירקון

אודה למוצא הישר
סופ"ש נעים לכולם

כמובן מס´ הטלפון: 0543127855


חזרה לפורום