טקסט הודעת פורום
| 3/27/2009 8:22:00 PM |
|
נושא: אבד גלגל תאריך: 3/27/2009 8:22:00 PM
מחבר/ת: קיריל סולוביי
שלום לכולם, השארתי בטיפשותי גלגל קידמי בחניון האתלטיקה הקלה ליד נחל הירקון
אודה למוצא הישר סופ"ש נעים לכולם
כמובן מס´ הטלפון: 0543127855
|
חזרה לפורום |
|
|