טקסט הודעת פורום
| 3/28/2009 8:20:00 AM |
|
נושא: אבד קוייק ריליס ל FOX TALAS תאריך: 3/28/2009 8:20:00 AM
מחבר/ת: ברגר יאיר
נפל לי מהרכב אתמול 27-03 ציר הגלגל הקדמי(קויקריליס) מתאים לבולם טלאס 160 ,בחניה בכניסה ליער בין ג´וערה למשמר העמק/שומריה. אודה למוצא הישר ברגר 052-7773375
|
חזרה לפורום |
|
|