טקסט הודעת פורום
3/28/2009 9:27:00 AM
עדי ג
ממש למרוח גריז מסביב לציר? או שצריך לפרק איזשהו
נושא:
ממש למרוח גריז מסביב לציר? או שצריך לפרק איזשהו
תאריך:
3/28/2009 9:27:00 AM
מחבר/ת:
עדי ג
חלק מהאופניים?
חזרה לפורום