הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/28/2009 9:27:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  עדי ג עם תוכן  ממש למרוח גריז מסביב לציר? או שצריך לפרק איזשהו
נושא: ממש למרוח גריז מסביב לציר? או שצריך לפרק איזשהו תאריך: 3/28/2009 9:27:00 AM
מחבר/ת: עדי ג

חלק מהאופניים?


חזרה לפורום