הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/28/2009 11:53:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ערן מנשה עם תוכן  אפשר
נושא: אפשר תאריך: 3/28/2009 11:53:00 AM
מחבר/ת: ערן מנשה

לרוב להשתמש בשיפטר 8 הילוכים עם קסטה של 7 הילוכים כשהמעביר והשיפטר מאותה חברה (שימאנו, סראם) אבל זה לא מובן מאליו.
מרחק גלגלי השיניים בקסטה 8 הילוכים הוא 4.8 מ"מ ובקסטה 7 הילוכים 5 מ"מ.
יש לשים לב למרכז את ההילוך האמצעי (נניח 4) על גלגל השיניים האמצעי בקסטה ,כך ההסטה המקסימלית של המעביר בגלגל השיניים הגדול ביותר או הקטן ביותר יהיה 0.6 מ"מ וניתן יהיה למזער את זה ע"י הגבלת תנועת המעביר ע"י הברגים המגבילים בהילוכים הקיצוניים.
באחד ההילוכים הקיצוניים בשיפטר אנחנו לא נוכל להשתמש (או 1 או 8 תלוי בצורה שבה כוונו את המעביר והשיפטר.)

השיפטר השמאלי (של 3 הפלטות) לא מהווה בעיה בכלל כי הוא זהה בתזוזה שלו לכל החברות וכל הרמות.

לא נראה לי אפשרי שתוכל לשים קסטה של 8 הילוכים כי כנראה הנאבה שלך לא מתאימה מבחינת אורך החלק שמחזיק את הקסטה (הפוך זה אפשרי כי מוסיפים ספייסר)

הכי פשוט, למה שלא תחפש טריגר שיפטרים שמתאימים ל-3/7 הילוכים?


חזרה לפורום