הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/28/2009 2:16:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אייל בוגנים עם תוכן  לפרק...
נושא: לפרק... תאריך: 3/28/2009 2:16:00 PM
מחבר/ת: אייל בוגנים

בקצרה, צריך לפרק את הסטם כך שהסטירר יוכל לנוע למטה, במצב זה דחוף קצת גריז למיסב התחתון (איפה שהגולות). תחזיר את הסטירר למקומו וגרז את החלק העליון, שים לב שבחלק העליון יש מכסה (עליו נמצאים הספייסרים + הסטם), הרם אותו, גרז והחזר הכל למקום.
אני מקווה שאתה קצת מבין בזה, צריך לדעת איך וכמה לסגור את הכל בסוף.
בהצלחה.


חזרה לפורום