הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/28/2009 2:48:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  לגמרי שווה להחליף לציר 20מ"מ
נושא: לגמרי שווה להחליף לציר 20מ"מ תאריך: 3/28/2009 2:48:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן

אני לא מכיר בולם איכותי 150 ומעלה (גם עד 140 אין הרבה) עם ציר 9מ"מ.
יש לי סטאנס משומש 150 (מתקצר ל120) עם ציר 9מ"מ שעובד מצויין - אבל אני לא בטוח שהוא יותר מפנק ממה שיש לך.

חוץ מזה, אם יש לך תקציב לואנילה 36, תקציב לגלגל קדמי הוא הרבה פחות בעייתי...


חזרה לפורום