הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/28/2009 3:57:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  מתן ב עם תוכן  שאלה בנוגע לחוזק שילדה
נושא: שאלה בנוגע לחוזק שילדה תאריך: 3/28/2009 3:57:00 PM
מחבר/ת: מתן ב

שלום חברים
ברשותי אופני marin east peak (fox float rl 130 + float r עד לאחרונה שימשמו בעיקר לרכיבת שבילים וכיייף אבל בשבועות האחרונים התחלתי ליקפוץ איתם ואני קצת חושש. היום הייתי באזור הטיילת החדשה בין יפו לבת ים וואווו מה הולך שם ממש מסלול סופר קרוס קטן וחביב קיצור קפצתי קפיצות של בערך מטר כולל כמה נחיתות לא נעימות אבל יש מיגון אז בכיייף
קיצור האם יש סכנה לשילדה ? בקפיצות מסוג זה?

תודה מתן

http://www.harim.co.il/BigPic.asp?ImageID=11356


חזרה לפורום