נושא: בולם קפיץ פחות מפנק מקפיץ אויר? תאריך: 3/28/2009 4:05:00 PM
מחבר/ת: ערן אברהמי
מנסיוני הדל בולמי הקפיץ מספקים רגישות יוצאת דופן בקטנות עקב חוסר בחיכוך מהבוכנה... האמת היא שלדעתי הדרופ אוף שלי (קפיץ-אויר-שמן) הוא אחד המפנקים מסוגו כי בתא אחד יש לו 20 PSI ובשני מינוס 5 ככה שיוצא שיש לו תא שלילי כמו לגדולים ;)
ולגבי תקציב לואנילה, מדובר בקניית אחד משומש, וגם זה רק אם אוותר על ארוחות הבוקר :p
מה עם הלייריק? איך הוא מבחינת פינוק? הצעות אחרות?
|