הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/28/2009 4:05:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ערן אברהמי עם תוכן  בולם קפיץ פחות מפנק מקפיץ אויר?
נושא: בולם קפיץ פחות מפנק מקפיץ אויר? תאריך: 3/28/2009 4:05:00 PM
מחבר/ת: ערן אברהמי

מנסיוני הדל בולמי הקפיץ מספקים רגישות יוצאת דופן בקטנות עקב חוסר בחיכוך מהבוכנה...
האמת היא שלדעתי הדרופ אוף שלי (קפיץ-אויר-שמן) הוא אחד המפנקים מסוגו כי בתא אחד יש לו 20 PSI ובשני מינוס 5 ככה שיוצא שיש לו תא שלילי כמו לגדולים ;)

ולגבי תקציב לואנילה, מדובר בקניית אחד משומש, וגם זה רק אם אוותר על ארוחות הבוקר :p

מה עם הלייריק? איך הוא מבחינת פינוק? הצעות אחרות?


חזרה לפורום