נושא: כן יש סכנה לשילדה תאריך: 3/28/2009 4:07:00 PM
מחבר/ת: רומן ל
אם אני לא טועה דגן EAST PEAK מיועד לרכיבת XC ושבילים, לכן הוא בהחלט ישרוד קפיצות של חצי מטר להערכתי. השאלה היא אחרת: האם אתה קופץ לשטח מישורי או לירידה. אם הקפיצות נעשות במורד המידרון (בירידה), אזי שילדה "סובלת" פחות וסיכוי להישבר קטן יותר, אבל אם אתה קופץ לשטח מישורי (ישר), אז בהחלט שילדה "סובלת" יותר וסיכוי לשבר גדל. כמו כן שאלה כמה אתה שוקל. לפעמים רוכבים קלי משקל יכולים לעשות AM על אופניי XC, בשל משקל הנמוך יחסית, אבל לקפיצות אגרסיביות ישנן אופניים שמיועדות לכך. בגדול לא הייתי ממליץ לך לעסוק ברכיבת URBANA או פרי-רייד לייט על אופנים הנ"ל, כיוון ששילדה בהחלט יכולה להישבר.
|