הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/28/2009 8:44:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  דני א עם תוכן  בפסח היה כול יום רכיבות חח
נושא: בפסח היה כול יום רכיבות חח תאריך: 3/28/2009 8:44:00 PM
מחבר/ת: דני א

אני אידית מתכנן לרכב בגלית לפחות 3 פעמים אני מקווה שיצא לי :)
וואי זה היה ממש כיף עם היה TSR


חזרה לפורום