טקסט הודעת פורום
3/28/2009 8:44:00 PM
דני א
בפסח היה כול יום רכיבות חח
נושא:
בפסח היה כול יום רכיבות חח
תאריך:
3/28/2009 8:44:00 PM
מחבר/ת:
דני א
אני אידית מתכנן לרכב בגלית לפחות 3 פעמים אני מקווה שיצא לי :)
וואי זה היה ממש כיף עם היה TSR
חזרה לפורום