טקסט הודעת פורום
| 3/28/2009 10:09:00 PM |
|
נושא: בנוסף תאריך: 3/28/2009 10:09:00 PM
מחבר/ת: עוז פרא
ואם כבר חו"ל, מה דעתך על אלו? http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=300303832738&indexURL=2#ebayphotohosting למרות שהמשלוח יקר...
|
חזרה לפורום |
|
|