טקסט הודעת פורום
3/28/2009 10:38:00 PM
ערן מנשה
אני פחות אוהב
נושא:
אני פחות אוהב
תאריך:
3/28/2009 10:38:00 PM
מחבר/ת:
ערן מנשה
את הידיות המשולבות ומעדיף בנפרד כי יש יותר אפשרויות שדרוג וכוונון.
חזרה לפורום