הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/29/2009 2:14:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אבי קופר עם תוכן  גלגל עקום
נושא: גלגל עקום תאריך: 3/29/2009 2:14:00 AM
מחבר/ת: אבי קופר

היום אחרי שחזרתי מרכיבה גיליתי שהגלגל האחורי שלי התעקם קצת אבל עדיין זה מפריע לרכיבה בגלל שהברקס שני נתקע (בלמי חישוק)
האם יש דרך לתקן את זה או שאני חייב להחליף גלגל?
ואם ניתן לתקן אז איפה אתם ממליצים לתקן את זה באיזור הרצליה?
תודה מראש לעונים


חזרה לפורום