הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/29/2009 2:36:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  תלוי בגודל העיקום, ובכיוונו
נושא: תלוי בגודל העיקום, ובכיוונו תאריך: 3/29/2009 2:36:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן

אם מדובר בשמיניה, כלומר עיוות ימינה/שמאלה שלא פוגע במבנה העגול של החישוק - זהו תיקון פשוט שכל אחד יכול לעשות בבית:
http://www.harim.co.il/Article.asp?ID=216
וכל מכונאי ראוי לשמו יוכל לעשות בחנות כמעט ללא כלים מיוחדים.

יישור של הגלגל בכיוון העיגול מצריך יותר דיוק, וכדאי שיהיה גם מתקן ליישור גלגלים (אם כי לא הכרחי). אני הייתי נותן משימה כזאת רק לבונה גלגלים מקצועי - למרות שאין לי ספק שאדם טכני עם הבנה של העקרונות מסוגל לעשות זאת.

בכל מקרה, עיוות גדול מדי כבר עלול להשפיע על חוזקו של החישוק, ולא בטוח שכדאי בכלל לתקנו. כדאי לקבל עצה של מומחה - אסור לשכוח שקריסה של גלגל עלולה לקרות בזמן לא מתאים, ובפתאומיות.

לצערי לא יכול להמליץ על חנות מסויימת באיזורך (לא מכיר).

בהצלחה


חזרה לפורום