נושא: מעצבן כשזה קורה... :mad: תאריך: 3/29/2009 11:39:00 AM
מחבר/ת: ערן מנשה
האם אתה מתכוון לציר 20 מ"מ של FOX? או ל"קוויק ריליס" של ציר רגיל? (לפי מידת הבולם אני מניח שזה ציר 20 מ"מ)
במידה ולא תמצא את האובד ותהיה מעוניין יש לי ציר 20 מ"מ ישן של FOX (ללא הידית) שמתאים לכל השנים, דבר איתי במסרים האישיים.
במידה ותהיה מעוניין בחדש, ליבואן (סינגל טרק - בית אורן) יש במלאי ואם אני לא טועה מחירו כ-140 ש"ח.
|