טקסט הודעת פורום
| 3/29/2009 6:38:00 PM |
|
נושא: תודה! תאריך: 3/29/2009 6:38:00 PM
מחבר/ת: עוז פרא
תודה רבה רבה, בסוף מצאתי באופני הבירה איזי פייר ל 21 הילוכים (אני כותב מהפלאפון אז לא אוכל להביא קישור). אמנם משולבים אבל זה טוב לי בהרבה מאשר להזמין מחו"ל. תודה רבה רבה על התמיכה ושיהיה יום טוב.
|
חזרה לפורום |
|
|