נושא: במשקלך הקל אתה יכול להסתפק בכל אופני ז"ק תאריך: 3/29/2009 7:05:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן
אבל לי יש נסיון טוב עם מונגוס פיירבול. רשמית אופני דירט/אורבן זולים. למעשה עשיתי איתם לא מעט AM. קראנק גבוה, מבנה קשיח וחזק מאוד. דרופאווטים אופקיים (הכנה מעולה לסינגלספיד, שזה מעולה לעיר). איבזור חזק וזול - כלומר כבד למדי: מעל 15ק"ג לאופני ז"ק! נכון לכרגע מאובזרים אצלי עם צמיגי אורבן - WTB-GRAFFITY בהרכבה כטיובלס ביתי (כבר כחצי שנה, ולא מאבדים לחץ בכלל).
כחדשים עלו לי 2600ש"ח, יש משומשים במחירים יותר זולים. אני נהנה מהם בסביבה אורבנית. לגבי דירט - יהיו רשמים בקרוב...........
אבל כאמור, זה טוב לי במשקלי (60% יותר ממך). לא בטוח שאתה צריך משהו כל כך כבד
ודרך אגב, אני לא בטוח שאתה רוצה מקבילה של יונדאי גטס. האוטו טוחן דלק - כלומר לא ממש יעיל בניצול האנרגיה....
|