הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/29/2009 7:56:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  רז רפאלי עם תוכן  מכיר את ההרגשה
נושא: מכיר את ההרגשה תאריך: 3/29/2009 7:56:00 PM
מחבר/ת: רז רפאלי

סתם לשתף אותך- כשקניתי את האופניים לפי כמה חודשים השארתי את הגלגל הקדמימחוץ לחנות ונסעתי. חזרתי אחרי חמש דקות והוא כבר לא היה שם- בסוף התברר שאחד הקונים בחנות לקח את הגלגל איתו בטעות או בכוונה, לא ברור. למחרת כבר רכבתי על שני גלגלים. מקווה שתמצא אותו =) :rating:


חזרה לפורום