טקסט הודעת פורום
| 3/29/2009 9:57:00 PM |
|
נושא: הסבת גלגל קידמי 9 ל- 15 או 20 ??? תאריך: 3/29/2009 9:57:00 PM
מחבר/ת: ארצי סטרול
ברשותי זוג גלגלים crossmax st 2008 רציתי לדעת אם מישהו פה ביצע החלפה או המרה לציר 15 או 20 ואים זה אפשרי אם כן היכן ניתן להשיג ציר זה :confused: :confused: :confused:
|
חזרה לפורום |
|
|