הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/29/2009 10:21:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ערן מנשה עם תוכן  הסבת גלגל קדמי מציר 9
נושא: הסבת גלגל קדמי מציר 9 תאריך: 3/29/2009 10:21:00 PM
מחבר/ת: ערן מנשה

לציר 15 או 20 מ"מ משמעותה החלפת טבור האופן (נאבה), מה שאומר בניית הגלגל מחדש - עניין של כמה מאות עד כמה אלפי שקלים אם לוקחים בחשבון את מחיר הנאבה, החישורים, העבודה ואת העובדה שצריך להחליף בולם....

החלפה לציר 15/20 דורשת גם שהבולם הקדמי יתאים לחיבור מסוג זה ויכלול ציר בקוטר המתאים, ישנם בולמים בעלי ציר 20 מ"מ כמו Fox 36 או RockShox Pike והם באים עם ציר תואם.
בולמי Fox 32 משנת 2009 באים עם ציר 15 מ"מ (יש גם חדשים עם 9 מ"מ עבור כל אלה שלא רוצים לשנות) שאיתו מקבלים גם נאבה מתאימה לציר 15 מ"מ

בגלגל אחורי אין ציר 15/20 מ"מ. יש צירים לא חלולים 10 או 12 מ"מ אבל צריך לוודא שהשלדה מתאימה לכך. וגם במקרה זה צריך להחליף נאבה.


מה הסיבה שאתה רוצה להסב לציר 15/20? הגלגלים שלך הם מצוינים ואיכותיים.


חזרה לפורום