נושא: מעוניין בבולם קידמי 36 תאריך: 3/29/2009 11:05:00 PM
מחבר/ת: ארצי סטרול
החלפתי שילדה להקלר והבולם הקידמי הוא טאלאס 140 שזה לא מינוס מבחינתי הבעיה הוא קצת חלש לטעמי אני בחור כבד ושוקל מעל מ100 ק"ג חשבתי להחליף לבולם 36 ואז נוצרת הבעיה שהציר לא מטעים .בקשר להחלפת נבה זו לא פונקציה הריי זה קרוסמאקס בנויי (בניה החלפת נאבה תהיה יקרה כמו גלגל חדש) אני חשבתי שקיים מתאם משום שגלגל מגיע גם 9 או 15 או 20 .... :eek:
|