טקסט הודעת פורום
3/30/2009 8:48:00 AM
לינאי ב
קניתי - אפשר הסבר קצר - מה זה - ´קסטה´ ?
נושא:
קניתי - אפשר הסבר קצר - מה זה - ´קסטה´ ?
תאריך:
3/30/2009 8:48:00 AM
מחבר/ת:
לינאי ב
קראתי שצריך לטפטף מעל הקסטה - מה זה בדיוק אומר ?
מה הדרך הטובה ביותר לשימון השרשרת ?
חזרה לפורום