הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/30/2009 8:48:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  לינאי ב עם תוכן  קניתי - אפשר הסבר קצר - מה זה - ´קסטה´ ?
נושא: קניתי - אפשר הסבר קצר - מה זה - ´קסטה´ ? תאריך: 3/30/2009 8:48:00 AM
מחבר/ת: לינאי ב

קראתי שצריך לטפטף מעל הקסטה - מה זה בדיוק אומר ?
מה הדרך הטובה ביותר לשימון השרשרת ?


חזרה לפורום