נושא: "קסטה" הוא כינוי למצבור גלגלי השיניים מאחור תאריך: 3/30/2009 10:10:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן
הכוונה היא שצריך לטפטף מהחומר על השרשרת, כשהיא עוברת מעל גלגלי השיניים מאחור, תוך דיווש איטי (אני עושה את זה כשהאופניים הפוכים, אבל לא חייבים). כשמגיעות חוליות רטובות בחזרה אל הקסטה, זה סימן שכל השרשרת רטובה. כך השרשרת נמצאת במרחק קבוע מהבקבוק, והחוליות זזות ממש ברגע ההרטבה, ומעודדות חדירה של החומר אל המיסבים.
בהצלחה
|