נושא: לפי דעתי.. תאריך: 3/30/2009 12:34:00 PM
מחבר/ת: מאור ניסים
ה-specialized hardrock יתאימו לך בול...אופניים מהירים וחזקים בטירוף...שלדה חזקה יפה ואמינה...אני אישית רכבתי על הדגם של 2008 וה-2009 אפילו יותר יפה ועם כמה חלקים יותר טובים...אני הייתי הולך על האופניים האלה אבל אתה צריך ללכת לחנויות ולבדוק על מה הכי נוח לך כי ברמות האלו של האופניים אין הרבה הבדלים מבחינת מכלולים וגם אם יש הם מזעריים ולא כל כך משפיעים...
מקווה שעזרתי, מאור.
|