הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/30/2009 4:04:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ניצן פפיר עם תוכן  בולם פרידייד ללא ציר 20 קשה למצוא היום
נושא: בולם פרידייד ללא ציר 20 קשה למצוא היום תאריך: 3/30/2009 4:04:00 PM
מחבר/ת: ניצן פפיר

היה לי אופניים בדיוק כמו שלך עד שהרגשתי שלא משנה מה אני עושה הבולם לא מגיע למצב אופטימלי, או שהוא היה רך וטוב בקטנות וסוגר מהלך בדרופים, או שהוא היה טוב בדרופים ושואה בקטנות.
מה שאני עשיתי זה החלפתי אופניים פשוט :) כן, קצת קיצוני, אני יודע.

אבל אני שידרגתי לזה... ואני מרוצה כבר שנתיים.


חזרה לפורום