נושא: אה, שכחתי. תאריך: 3/30/2009 4:18:00 PM
מחבר/ת: ניצן פפיר
בנוגע לשידרוג לציר 20 מ"מ. יש לך שלוש סיבות לשידרוג כזה: 1. קשיחות צידית טובה יותר של הבולם, מה שיקנה לך הרגשה טובה ובטוחה יותר בסיבובים. 2. חוזק כללי. ציר 9 נוטה להיפתח או פשוט להישבר. ציר 20 מן הסתם הרבה יותר חזק ויעמוד בהרבה יותר עומס. 3. נאבה עם מייסבים סגורים, נאבה של ציר 20 היא כמעט תמיד עם מייסבים סגורים לעומת הרבה נאבות של ציר 9 (ולמיטב זכרוני במקרה של האופניים שלך זה ככה) שיש להם מייסבים פתוחים. לדעתי זה היתרון, יש כאלו שיחלקו עלי.
אני עם ציר 20 על שני זוגות האופניים. באחד יש נאבה כבר בת 3 שנים ואף פעם לא טיפלתי בה, הנאבה עובדת חלק באופן מדהים. בזוג השני שנתיים ללא טיפול.
|