טקסט הודעת פורום
3/30/2009 8:33:00 PM
ניצן פפיר
חס וחלילה 4bar!
נושא:
חס וחלילה 4bar!
תאריך:
3/30/2009 8:33:00 PM
מחבר/ת:
ניצן פפיר
זה ICT, או FSR מתקדם :)
תכנס לאתר של אלסוורט´ ותראה את ההבדל ;)
חזרה לפורום