הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/30/2009 9:17:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  חיים טי עם תוכן  גם לי היתה את ההתלבטות הזאת...
נושא: גם לי היתה את ההתלבטות הזאת... תאריך: 3/30/2009 9:17:00 PM
מחבר/ת: חיים טי

רק אם transmition 500 וספשלייזד fsr xc רגיל.
בסוף הכריע המרידה כי לספשלייזד לא היה דיסק.
אני ממליץ על הספשלייזד אם זה בתקציב, (לא שאני מבין בזה משהו,פשוט זה מה שהיה לי בהתלבטות...)


חזרה לפורום