נושא: חריקות מאיזור הציר ב-K2 ATTACK תאריך: 3/31/2009 8:36:00 AM
מחבר/ת: יניב ידין
האופניים עברו טיפול וגירוז של הציר אבל החריקות הופיעו מחדש ברכיבה השניה החריקות מופיעות כאשר אני מפעיל כוח גדול מהרגיל על הפדל, למשל בעליות חזקות או כשאני רוצה לצבור מהירות והרבה. יש לי נטיה להפעיל הרבה כוח לזמנים ארוכים על הפדלים ואני רוכב קצת אגרסיבי יחסית לסגנון כלומר יש לי נטיה לחפש אחרי הירידות המהירות ושמלוות בקפיצות לא גבוהות אבל הן קפיצות. האם הציר בדרך לשבירה? האם לתת לזה עוד זמן? החריקות האלה פוגעות בשלדה?
בבקשה עזרו לי החריקות האלה מטרידות אותי ופוגעות לי בהנאת הרכיבה :((
|