הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/31/2009 9:56:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ארצי סטרול עם תוכן  פיספסתם תנקודה ....
נושא: פיספסתם תנקודה .... תאריך: 3/31/2009 9:56:00 AM
מחבר/ת: ארצי סטרול

הקרוסמאקס ST כמו שאתם יודעים הוא גלגל בנויי factory built ומגיע במספר אופציות 9 15 ו20 השאלה שלי הייתי אם מישהו עם גלגל זהה ביצע הסבה אני יודע שקיימות נאבות אם צירים מיתחלפים זה לא משהוא חדש בנוסף אין הרבה נאבות שעומדות ברמה או איכות של הקרוס מקס אלה אם כן הן יקרות שעוד הפעם לא הולך לפרק את הנאבה מהגלגל במקרה שלי ניראה לי שפשוט אשאר אם ציר רגיל :p
המשך יום נעים ותמשיכו לרכב :o


חזרה לפורום