הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/31/2009 9:58:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  דני פריגל עם תוכן  לי היתה בדיוק אותה התלבטות...
נושא: לי היתה בדיוק אותה התלבטות... תאריך: 3/31/2009 9:58:00 AM
מחבר/ת: דני פריגל

בוקר טוב!
לפני שבוע היתה לי בדיוק אותה התלבטות.
אחרי 2 נסיעות מבחן בחרתי במרידה ואני מאושר.
מכלולים ברמה גבוהה יותר, לי האופניים היו נוחים יותר.
לדעתי המרידה הם עסקה כלכלית טובה יותר כמו כן במגזין MBA הישראלי האחרון ישנה סקירה מעולה עליהם כך שלא נותר לי מה לחשוב יותר.
בפורום תפוז השכן נמצא חנוך שעשה עליהם בדיקה מקיפה, תוכל לברר אצלו ולהבין לבד...

קבל לינק לשאלה שלי בפורום :

http://www.tapuz.co.il/Forums2008/ForumPage.aspx?ForumId=652&PageNumber=4
בהודעה "תגידו מזל טוב"

בהצלחה
דני


חזרה לפורום