הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/31/2009 11:06:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  noam brol עם תוכן  מזל טוב ! וכמה שאלות ...
נושא: מזל טוב ! וכמה שאלות ... תאריך: 3/31/2009 11:06:00 AM
מחבר/ת: noam brol

מזל טוב . עושה רושם שעשית בחירה טובה אך יש לי כמה שאלות :
1. איך הפדלים נוחים (על דגם 505 יש ביקורות קצת מאכזבות) ?
2. האם שמעת על דגם ה DRAKE של MANITOU ? כי חיפשתי ולא מצאתי כל כך .

תודה על העזרה ! ותהנה מהם .


חזרה לפורום