נושא: מזל טוב ! וכמה שאלות ... תאריך: 3/31/2009 11:06:00 AM
מחבר/ת: noam brol
מזל טוב . עושה רושם שעשית בחירה טובה אך יש לי כמה שאלות : 1. איך הפדלים נוחים (על דגם 505 יש ביקורות קצת מאכזבות) ? 2. האם שמעת על דגם ה DRAKE של MANITOU ? כי חיפשתי ולא מצאתי כל כך .
תודה על העזרה ! ותהנה מהם .
|