נושא: אין דבר כזה "שמן שחור של מכוניות" תאריך: 3/31/2009 2:37:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן
השמן מתחיל את דרכו צהוב. לאחר תקופת שימוש ארוכה שבמהלכה השמן נהרס וגם סופג אליו לכלוך (למשל - פיח מהמנוע) מחליפים אותו, כי הוא איבד מתכונותיו.
גם אם תעזוב את עניין הלכלוך שמשחיר אותו - גם שמן מכונות צהוב חדש לא הייתי שם על השרשרת שלי, בעיקר משום ששרשרת רטובה משמן מושכת אבק וליכלוך יותר מהר משטייקון מושך אליו פוליטיקאים, מה שעלול להוביל לשחיקה מואצת של השרשרת, ואולי גלג"ש.
|