הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/31/2009 5:21:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אלון דוידוביץ´ עם תוכן  marin vision 5.8
נושא: marin vision 5.8 תאריך: 3/31/2009 5:21:00 PM
מחבר/ת: אלון דוידוביץ´

שבוע טוב וחג שמח,

קניתי לא מזמן את הדגם החדש של מארין - עברתי מדגם קודם מסוג EAST PEAK.
רציתי לדעת אם יש עוד אנשים שרוכבים על דגם כזה ולשמוע עוד חוות דעת.
אשמח מאוד לכל תגובה.

אני רוכב בעיקר, במירב, איזור ציפורי,כזיב. אשמח גם לעוד הצעות למסלולים גם כן.




חזרה לפורום