הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/31/2009 8:35:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  דני פריגל עם תוכן  תודה ותשובות....
נושא: תודה ותשובות.... תאריך: 3/31/2009 8:35:00 PM
מחבר/ת: דני פריגל

את הפדלים החלפתי לפדלים אחרים מאחר ואני לא מעוניין להתחבר כרגע.
את הבולם אני לא מכיר אבל עד עכשיו הוא מתפקד כראוי!

דני


חזרה לפורום