טקסט הודעת פורום
3/31/2009 8:35:00 PM
דני פריגל
תודה ותשובות....
נושא:
תודה ותשובות....
תאריך:
3/31/2009 8:35:00 PM
מחבר/ת:
דני פריגל
את הפדלים החלפתי לפדלים אחרים מאחר ואני לא מעוניין להתחבר כרגע.
את הבולם אני לא מכיר אבל עד עכשיו הוא מתפקד כראוי!
דני
חזרה לפורום