הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/31/2009 9:38:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  Eran Shahar עם תוכן  רכבתי על כאלו כמעט שנה.
נושא: רכבתי על כאלו כמעט שנה. תאריך: 3/31/2009 9:38:00 PM
מחבר/ת: Eran Shahar

אחלה אופני כניסה. מפרט לא רע בכלל, שירתו אותי נאמנה ברכיבת קרוס קאנטרי ובתחילת דרכי באול מאונטיין :)
הדבר היחיד שהייתי מחליף מהמפרט הבסיסי (ואכן החלפתי אחרי חודשיים חודשים) זה הבולם האחורי. אפשר למצוא באיביי די בזול (מידה לא סטנדרטית יחסית - 7.5 אינצ´ E2E).


חזרה לפורום