נושא: רכבתי על כאלו כמעט שנה. תאריך: 3/31/2009 9:38:00 PM
מחבר/ת: Eran Shahar
אחלה אופני כניסה. מפרט לא רע בכלל, שירתו אותי נאמנה ברכיבת קרוס קאנטרי ובתחילת דרכי באול מאונטיין :) הדבר היחיד שהייתי מחליף מהמפרט הבסיסי (ואכן החלפתי אחרי חודשיים חודשים) זה הבולם האחורי. אפשר למצוא באיביי די בזול (מידה לא סטנדרטית יחסית - 7.5 אינצ´ E2E).
|