הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/31/2009 9:48:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  דורון מ עם תוכן  אני החלפתי מ140 ל160
נושא: אני החלפתי מ140 ל160 תאריך: 3/31/2009 9:48:00 PM
מחבר/ת: דורון מ

העלות לא כזו גבוהה
לקחתי מזלג טאלס 36 קניתי את הנבה מאיבי עלתה 50$ שפיצים של דיטי מציין ריאקשיין26$ ובניתי לבד קצת ידע טכני ואתה בונה אותו בלי בעיות אם תירצה יעוץ דבר איתי
אגב זה שינה לגמרי את תנוחת הרכיבה וזה תודות לטאלס שרן מכר לי
אבל רוב הזמן אני רוכב על 130 וממש מאוזן
דורון


חזרה לפורום