טקסט הודעת פורום
| 3/31/2009 10:58:00 PM |
|
נושא: אתה זה שצריך לתת לנו חוות דעת על האופניים תאריך: 3/31/2009 10:58:00 PM
מחבר/ת: אריק ARIK
איך שלא תסתכל עליהם הם פשוט קניה מצוינת לא יורדדים באיכות מאופני "בוטיק" למיניהם, שתף אותנו בחוות דעת לאחר שתרגיש שאתה מכיר מספיק את האופניים.
|
חזרה לפורום |
|
|