הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/1/2009 12:17:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  יוחאי מנחם עם תוכן  מסכים לחלוטין עם מאור (אבל)
נושא: מסכים לחלוטין עם מאור (אבל) תאריך: 4/1/2009 12:17:00 AM
מחבר/ת: יוחאי מנחם

יש לי הרדרוק והן פשוט נהדרות לעיר הן כאילו אומרות לך תעשה מה שבא לך... אנחנו נגבה אותך! מה שכן ככל שהשנים עברו המרזוקי והטרובטיב הפכו לסנטור והאליביו הפך לאסרה... אבל באופן כללי השילדה פשוט נהדרת לא משנה מה תשים עליה.
בהצלחה :)


חזרה לפורום