נושא: חוות דעת על GT OUTPOST DISC ושאלות נוספות. תאריך: 4/1/2009 2:08:00 PM
מחבר/ת: shira
שלום רב, שמי שירה ואני מעוניינת להיכנס לתחום רכיבת שטח. עד עכשיו האופניים שהיו תוך כוונה לבחון אופניים חדשות הלכתי לסיבוב בחנויות האופניים ליד איזור עזריאלי והתרשמתי לטובה מהחנות של רוזן ומינץ. זה היה לפני בערך חצי שנה. מאז די שכחתי מהנושא מכיוון שגם הפסקתי לרכב עם האופניים לבית הספר. לפני כמה ימים הניצוץ חזר והחלטתי באמת להיות רצינית וסחבתי גם את אבא שלי לתוך העניין, גם הוא התחיל להתלהב מהמחשבה של רכיבת שטח. נכנסנו לחנות של רוזן ומינץ. מכיוון שעשיתי את שיעורי הבית והיו לי כבר כמה דגמים נבחרים רציתי לעשות רכיבת מבחן אך אבוי, הדגמים שעניינו אותי כבר היו דגמים ישנים שלא היו ברשות החנות. עניין אותי בייחוד המרידה SUB 40. בכל אופן המוכר הנחמד הפנה אותי לאופני GT OUTPOST עם הדיסק, אחרי רכיבה עליהם הם הרשימו אותי לטובה. אבי עשה רכיבת מבחן על ה"מפולת" 3.0 של GT. שמנו מקדמה בכדי שישמרו לנו את האופניים תוך כוונה לחזור כמה ימים מאוחר יותר ולאסוף אותם. אחרי חיפוש בפורום לא מצאתי חוות דעת ורציתי לדעת אם לדעתכם האופניים מתאימים כאופני כניסה לתחום רכיבת השטח, ראוי לציין שלי ולאבי אין כלל נסיון בתחום. הנה לינק לאופניים שאני מעוניינת בהם- http://www.rosen-meents.co.il/?CategoryID=259&ArticleID=1562&Page=1 שאלה נוספת- מפחידות אותי בעיות בברכיים, בעיקרון עד עכשיו לא היו לי בעיות בבירכיים אך יש נטייה במשפחה לפתח אותם, לכן רציתי לדעת אם צריך לדעת לשבת על האופניים באיזה שהיא תנוחה נכונה או פשוט לרכב כרגיל בשטח? (כמובן תוך התחמקות ממכשולים). שאלה אחרונה( מבטיחה)- לגבי מסלולים ושבילים, לא כך כך הצלחתי להבין איפה לחפש באתר שבילים המתאימים למתחילים בשטח (לאבי ולי נסיון ברכיבת אופניים, אף אחד מאיתנו לא רק למד לרכב). בנוסף כמובן שאשמח לטיפים נוספים בקשר לרכיבת שטח. בתודה שירה.
|