נושא: תשובה לחוות דעת תאריך: 4/1/2009 6:55:00 PM
מחבר/ת: אהוד שפינקה
היי שירה אל תתיפשרי לגבי בולם קידמי פחות מי 100 מ"מ. כדאי להנות מריבת טח כדאי בולם קדמי גבוהה . נכון גם שאין בכוונתך ליקפוץ דרופ (מדרגה)של מטר :suss: כרגע אלא את בשלב של רוכבת מתחילה ;) השמיים הם הגבול להנה וכמובן להתמיד ולרכוש ידע טכני .אבל לגבי הדגם המדובר הנ"ל זוג אופניים כבדים מידי בשבילך . כמובן גם לגבי הדיסק אנני חושב שכרגע את זקוקה לדיסק אולי בשלב הבא עם הידע ואהבה לתחום.הייתי ממליץ לך על הגיטי מפולת מתאימות גם לך אם את לא אוהבת גירסת נשיים כמובן קלות יותר ובעל בולם קידמי 100 מ"מ דבר נוסף כדאי גם עם מערכת הילוכים 24 הילוכים. שלדוגמא ב-sub 40 היייתי ממליץ לך לעשות סבב חנויות נוסף לישמוע עוד דברים וכן לעשות רכיבת מבחן. :mad: :mad: :mad: לגבי חיפוש שבילים את יכולה לחפש באתר גרופי יש שם כן טיולים שאת יכולה להיצטרף. לגבי בעיות בירכיים את לא לבד בסיפור כולם נופלים :night: וקמים אם לא תיסדריי יש תמיד גלגלי עזר :p כמובן לגבי הטייפים תנסי לבד רק כך רוכשים ניסיון :confused: או ביחד עם חברים
|