הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/1/2009 8:39:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  shira landman עם תוכן  תשובה לגבי חוות הדעת
נושא: תשובה לגבי חוות הדעת תאריך: 4/1/2009 8:39:00 PM
מחבר/ת: shira landman

שלום אהוד, תודה רבה על חוות הדעת שלך אך יש כמה דברים שברצוני להבהיר.
מז"א כבדים מדי?, האם יש הבדל משמעותי בין הדגם שרציתי לבין AVALANCHE 3.0 ?
חיפשתי במפרט את המשקל אך לא מצאתי. כמובן מערכת של 24 הילוכים אני מבינה שזה חייב להיות וכך גם יש באופניים "שלי". לגבי הדיסק, אני גם חששתי בהתחלה ולכן שאלתי את המוכר לגבי עלויות האחזקה של אופניים עם דיסק לעמת אלו בלי ותשובתו הייתה שהם האחזקה שווה מכיוון שרפידות של דיסק מחליפים בתדירות הרבה יותר מאלו בלי הדיסק (ברח לי השם), רציתי לדעת אם זה נכון? ובאמת אילו בעיות עלולות לצוץ אם אקח אופניים עם דיסק בלי ידע על המערכת עצמה.
לגבי הדגם של הנשים לא ממש הבנתי מה כתבת אבל עמדתי בנושא היא לא לקנות אותם :) מכיוון שלא נראה לי יש הבדל גדול בינם לבין אלו לגברים וגם אני מעדיפה את הצבעים בספקטרום הרחוק מהוורוד. :cool: . בכל אופן די נתפסתי לאופניים האלו, האם זה באמת כל כך משתלם להוסיף את ה300 שקל הנוספים בשביל המפולת?


חזרה לפורום