הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/1/2009 10:47:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ידין חסון עם תוכן  הגלגל החדש :))
נושא: הגלגל החדש :)) תאריך: 4/1/2009 10:47:00 PM
מחבר/ת: ידין חסון

מה אתם אומרים ?...
חישוק אטומלאב פימפ על נאבה הופ פרו 2 ושפיצים של DT צ´מפיונס ..


חזרה לפורום