נושא: לכל ענקי האגו למיניהם שלא עברו את 16 השנים... תאריך: 11/7/2002 7:10:00 PM
מחבר/ת: elad פ
אם כבר כותבים ביקורת, אז תשתדלו בלי שגיאות כתיב, או כמה שפחות (במיוחד אם אתם רוצים שמישהו יקרא את מה שרשמתם...) דבר שני - להרגע, להוציא את העצבים בעליות ופחות כאן. שלישית - אחלה כתבה, אלונה כל הכבוד על הרעיון (ועל הכתיבה עצמה-שאלות נהדרות)- שירבו כתבות כאלה בהמשך. ולדרור - המון בהצלחה (רק שבחו"ל אל תשכח את מי שצעקת להם בארץ, כשעברת אותם בהקפה...) :cool:
אגב דרור, השיטה החדשה של התגובות מלאה באגים בררררררררררררר
|