טקסט הודעת פורום
| 4/2/2009 4:59:00 PM |
|
נושא: עזרה ברכישת אופניים תאריך: 4/2/2009 4:59:00 PM
מחבר/ת: י ל
אני מעוניין לרכוש SpecializedStumpjumper 2006/2007 Elite
1. אני רוכב מתחיל האם זה מתאים? 2. האם נחשבות לאיכותיות? יתרונות/ חסרונות. 3. האם זה נכון שמידת XL מקבילה בדגם הזה ל-L / גובהי 1.80 .
אודה על התייחסותכם.
|
חזרה לפורום |
|
|