הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/2/2009 5:00:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  י ל עם תוכן  SpecializedStumpjumper 2006/2007 Elite
נושא: SpecializedStumpjumper 2006/2007 Elite  תאריך: 4/2/2009 5:00:00 PM
מחבר/ת: י ל

אני מעוניין לרכוש SpecializedStumpjumper 2006/2007 Elite

1. אני רוכב מתחיל האם זה מתאים?
2. האם נחשבות לאיכותיות? יתרונות/ חסרונות.
3. האם זה נכון שמידת XL מקבילה בדגם הזה ל-L /
גובהי 1.80 .

אודה על התייחסותכם.


חזרה לפורום