נושא: סטירר מרותך.... תאריך: 4/3/2009 5:31:00 PM
מחבר/ת: ערן מנשה
מה שיש לך בעצם זה השיטה הישנה של סטם שנכנסת לתוך הסטירר. עובי המוט שיש לך הוא 3/4 אינטש ואם אתה רוצה להשתמש בכידון וסטם שקנית תצטרך להשיג את החיבור הבא: http://www.performancebike.com/shop/Profile.cfm?SKU=1594&item=00-5369&slitrk=search&slisearch=true
צירפתי גם תמונה.
אין לי מושג היכן ניתן להשיג בארץ...
|