הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/3/2009 5:31:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ערן מנשה עם תוכן  סטירר מרותך....
נושא: סטירר מרותך.... תאריך: 4/3/2009 5:31:00 PM
מחבר/ת: ערן מנשה

מה שיש לך בעצם זה השיטה הישנה של סטם שנכנסת לתוך הסטירר.
עובי המוט שיש לך הוא 3/4 אינטש ואם אתה רוצה להשתמש בכידון וסטם שקנית תצטרך להשיג את החיבור הבא:
http://www.performancebike.com/shop/Profile.cfm?SKU=1594&item=00-5369&slitrk=search&slisearch=true

צירפתי גם תמונה.

אין לי מושג היכן ניתן להשיג בארץ...


חזרה לפורום