הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/3/2009 5:47:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ערן מנשה עם תוכן  לפי אתר היצרן...
נושא: לפי אתר היצרן... תאריך: 4/3/2009 5:47:00 PM
מחבר/ת: ערן מנשה

גלגלי Crossmax ST באים במספר גרסאות שאחת מהן היא עם טבור אופן שמתאים לציר 20.
ככל הנראה מה שיש לך מתאים לציר סטנדרטי 9 מ"מ.

בנוסף, נראה כי רק הגרסה של 15 מ"מ מגיעה עם התאמות להופכה לציר סטנדרטי 9 מ"מ, כל הגרסאות האחרות מתאימות לציר אחד בלבד שאליו יועדו מלכתחילה.

הדרך היחידה לעבור לציר 20 היא להחליף את הטבור בכזה שמתאים לציר 20 (כלומר לבנות את הגלגל מחדש).
אופציה נוספת היא לרכוש גלגל חדש שמתאים ולמכור את הנוכחי, אבל כאן אתה כבר מגיע לעלויות גבוהות בהרבה אלא אם תמצא זול בחו"ל או יד שניה....

בהצלחה :)


חזרה לפורום